فروش انواع تفاله چغندر مرغوب امسال

فروش انواع تفاله چغندر مرغوب امسال می تواند به سود دامداری ها باشد؟ آیا ترکیب این تفاله و جیره می تواند کیفیت شیر و گوشت دام را ارتقا دهد؟

تفاله چغندر

فروش انواع تفاله چغندر مرغوب امسال می تواند به سود دامداری ها باشد؟ آیا ترکیب این تفاله و جیره می تواند کیفیت شیر و گوشت دام را ارتقا دهد؟

آشنایی با تقاله چغندر قند

به دلیل اشتراک گندم و جو در سبد غذای انسان و دام، استفاده مداوم از آن ها موجب افت کیفیت و تنزل ارزش غذایی جیره دام و طیور خواهد شد. از این رو افزودنی هایی مانند انواع تفاله ها که حاصل فراوی محصولات باغی و کشاورزی در کارخانجات مربوطه است، می تواند انتخابی هوشمندانه باشد.

تفاله چغندر قند که یکی از تفاله های پرطرفدار در بین دامداری های صنعتی می باشد، یکی از محصولات جانبی تولید قند می باشد. در کارخانه مزبور طی فرایند خاصی قند و آب اضافی چغندر گرفته می شود و در نهایت تفاله به جای می ماند. این تفاله پس از خشک شدن در دستگاه های ویژه ای، به شکل های پرک، مفتولی و یا قالبی در می آید که البته گاهی در تولید آن از ملاس نیز استفاده می شود.

تجربه نشان داده که استفاده از جیره های دانه ای نظیر گندم و جو، سویا، ذرت به همراه تفاله چغندر قند ارزش غذایی بالاتری در قیاس با جیره های دانه ای دارد.

همچنین به دلیل خوش خوراکی تفاله چغندر قند در جیره میزان تغذیه دام بالاتر رفته و سریع تر وزن گیری می کند و کیفیت گوشت و شیر دام نیز بهتر می شود.

خرید عمده تفاله چغندر زودربار امسال

این تفاله حاوی ارزش غذایی بالایی است و می تواند کیفیت و طعم محصولات را ارتقا بخشد که در نهایت منجر به بالا رفتن سهم فروش محصولات در بازار خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جیره های ارزان با واحد فروش تماس بگیرید.