فروش تفاله خرما تازه خوراک دام و طیور

فروش تفاله خرما تازه خوراک دام و طیور از طریق بازرگانی کهن صورت می گیرد. آیا از تاثیرات خوب این تفاله درجیره آگاهی دارید؟

تفاله خرما ارزان

فروش تفاله خرما تازه خوراک دام و طیور می تواند برای تهیه جیره ارزان به دامداری ها کمک کند؟ آیا شما از مزایای تفاله خرما در جیره آگاهی دارید؟

فواید تفاله ارزان خرما

به سبب گران بودن دانه های خوراکی پایه مانند گندم و جو و ذرت و سویا و مشکلات ناشی از واردات مانند هزینه های بالای گمرک و نرخ متغیر ارز، کارشناسان این حوزه به دنبال روشی برای تامین خوراک دام و طیور در داخل کشور می باشند.

تفاله خرما یکی از انواع جیره های ارزان است که یکی از محصولات حاصل از فراوری خرما در کارخانجات مربوطه است.

ایران یکی از بزرگ ترین کشورهای تولید خرما در منطقه می باشد و  تامین تفاله خرما خوراک دام مورد نیاز دامداران می تواند به سادگی صورت گیرد.

با توجه به وجود کارخانجات مربوطه در داخل کشور، قیمت آن برای دامدار مقرون به صرفه خواهد بود.

محصول جانبی شهد گیری در کارخانجات فراوری خرما، تقاله خرما می باشد که انرژی و پروتئین بالایی دارد که ضمن کاهش هزینه تمام شده جیره به غنی شده آن نیز کمک می کند و به دلیل خوش خوراکی باعث بیشتر شدن حجم خوراک و وزن گیری بهتر دام می گردد.

فروش تفاله خرما تازه خوراک دام و طیور

برای اطلاع از قیمت روز این محصول و شرایط تحویل آن و انواع جیره های ارزان ارائه شده توسط این بازرگانی به دامداری ها با واحد فروش بازرگانی کهن تماس بگیرید تا با کارشناسان مربوطه مشورت کرده و راهنمایی لازم را دریافت کنید.