فروش عمده تفاله خرما زودبار درجه یک

فروش عمده تفاله خرما زودبار درجه یک یکی از فرصت های خوب برای تامین ارزان و فوری جیره می باشد. آیا این تفاله ارزش غذایی کافی برای جیره را دارا می باشد؟

تفاله خرما

فروش عمده تفاله خرما زودبار درجه یک یکی از فرصت های خوب برای تامین ارزان و فوری جیره می باشد. آیا این تفاله ارزش غذایی کافی برای جیره را دارا می باشد؟

افزایش کیفیت جیره با تفاله ها

با توجه به این که قیمت تفاله های گیاهی از سایر خوراک های دانه ای پایین تر است از یک سو و همچنین آنالیز تقریبا مشابه با خوراک های دانه ای پایه نظیر ذرت و گندم و جو، توجه دامداری ها و مرغداری ها به این محصولات به منظور کاهش هزینه های خوراک امری ضروری به نظر می رسد.

تولید خرما در ایران زیاد است چرا که کشور ما در ردیف تولید کنند گان بزرگ خرما در منطقه به شمار می آید. به همین دلیل نیز در سال های اخیر کارخانجات متعددی به منظور فراوری و تولید محصولات متنوع از خرما در استان های مختلف ساخته شده است. یکی از محصولات جانبی این کارخانجات تفاله خرمای ضایعاتی می باشد که ارزش غذایی مطلوب و خوش خوراکی خوبی دارد ولی قابل استفاده برای انسان نمی باشد .این تفاله ها توانسته اند رضایت دامداران و کارشناسان مربوطه را جلب کنند. همچنین یکی از ویژگی های خوب این محصول زودباری آن است.

فروش عمده تفاله خرما زودبار

این محصول اکثرا در مناطق جنوبی کشور تولید می گردد. گروه تولیدی بازرگانی کهن به واسطه ی دسترسی به تمام مناطق تولید خرما، متناسب با نوع مصرف تفاله خرما، بهترین نوع آن را برای متقاضیان در سراسر کشور در نظر می گیرد.

برای اطلاع از جزئیات بیشتر تفاله ها و سایر جیره های ارزان و مفید و نیز روش های خرید و تحویل با کارشناسان بخش فروش بازرگانی کهن تماس بگیرید .