فروش فوری انواع تفاله آلبالو تازه

فروش فوری انواع تفاله آلبالو تازه چه سودی برای دامداری ها خواهد داشت؟ چرا این خرید می تواند یک فرصت خوب برای تامین جیره باشد؟

تفاله آلبالو

فروش فوری انواع تفاله آلبالو تازه چه سودی برای دامداری ها خواهد داشت؟ چرا این خرید می تواند یک فرصت خوب برای تامین جیره باشد؟

فواید تفاله آلبالو

تامین انرژی جیره از مهم ترین نقش های خوراک های دانه ای نظیر گندم و جو و ذرت است. این دانه ها به عنوان خوراک پایه در تامین خوراک دام و طیور پذیرفته شده اند.

ولی در تامین آن ها موانعی مانند هزینه خرید بالا وجود دارد، زیرا عموما وارداتی بوده و بسیاری از اوقات تامین فوری و زودبار آن ها امکان پذیر نمی باشد.

تفاله آلبالو در کارخانه های تولید کنستانتره و آب میوه جزء محصولات ضایعاتی می باشد.

این تفاله پس از خشک کردن به یک محصول سالم و مقرون به صرفه در جیره دام و طیور تبدیل می شود و می تواند با هسته یا بدون هسته باشد.

در صورت وجود هسته یک مرحله آسیاب نیز به فرایند تولید افزوده می شود. تفاله آلبالو یک محصول عاری از میکروب است. چرا که به صورت خشک به دامداری های صنعتی تحویل داده می شود.

فروش فوری انواع تفاله آلبالو تازه امسال در خوراک دام و طیور

قیمت تفاله آلبالو خوراک دام و طیور از طریق بازرگانی کهن تجارت نیکنام اعلام می گردد. این محصول و سایر جیره های ارزان برای استفاده در خوراک دام یک فرصت محسوب می گردد.

برای اطلاع از روش های خرید با کارشناسان فروش بازرگانی کهن تماس بگیرید.