فروش فوری تفاله مرغوب امسال

فروش فوری تفاله مرغوب امسال چه مزیت هایی برای اقتصاد دامداری ها خواهد داشت؟ آیا این تفاله می تواند جیره دام و طیور را غنی تر کند؟

تفاله

فروش فوری تفاله مرغوب امسال چه مزیت هایی برای اقتصاد دامداری ها خواهد داشت؟ آیا این تفاله می تواند جیره دام و طیور را غنی تر کند؟

خصوصیت های مثبت تفاله ها

از ارزش بالای تغذیه ای تفاله های گیاهی آگاهی دارید؟

تفاله ها به ضایعات کارخانه های تولید آب میوه، لواشک و … می باشند که نمی توانند در غذای انسان گنجانده شودند ولی به دلیل دارا بودن مواد معدنی و فیبر بالا در جیره دام و طیور قرار می گیرند. تجربه سایر دامداران نشان از بهبود طعم و ارزش غذایی شیر و گوشت و سایر فراورده های دامی پس از اضافه کردن تفاله ها دارد.

تفاله ها می توانند جایگزین خوبی برای همه یا درصدی از خوراک های دانه ای در جیره دام و طیور باشند که این میزان توسط جیره نویس مشخص می شود.

قیمت ارزان تفاله ها نسبت به سایر نهاده های وارداتی، سبب انتخاب آن ها برای افزودن به جیره غذایی دام و طیور می شود وخرید عمده آن می تواند برای دامداران مقرون به صرفه می باشد.

فروش فوری تفاله مرغوب امسال خوراک دام و طیور

خوش خوراکی تفاله ها آن را به یکی از محصولات محبوب خوراک دام و طیور تبدیل کرده و در این ویژگی می تواند برای ابتدای جدول بودن با سایر اقلام جیره ارزان رقابت کند.

تفاله ها اعم از تفاله چغندر، خرما، انگور، آلبالو و … محصولاتی هستند که به دلیل ارزان بودن توانسته اند به خوبی در جیره قرار بگیردند. برای کسب اطلاعات کامل تر در مورد سایر جیره های ارزان و انواع تفاله ها با کارشناسان فروش بازرگانی کهن تجارت نیکنام تماس بگیرید.