قیمت خرید تفاله انگور امسال

قیمت خرید تفاله انگور امسال در مقایسه با قیمت خوراک های دانه ای وارداتی به صرفه است. این تفاله ها چگونه قابل دسترسی است و چه خواصی دارد؟

فروش تفاله انگور

قیمت خرید تفاله انگور امسال در مقایسه با قیمت خوراک های دانه ای وارداتی به صرفه است. این تفاله ها چگونه قابل دسترسی است و چه خواصی دارد؟

دسترسی آسان یکی از مزایای تفاله ها

آیا می دانید چگونه می توان بهره وری مجتمع های صنعتی دامداری را بالا برد؟

ساده ترین روش می تواند کاهش هزینه های پرداختی برای تامین جیره دام باشد. این هزینه حدود هشتاد درصد بودجه کل دامداری را به خود اختصاص می دهد و کاهش این هزینه ها می تواند ساده ترین پیشنهاد باشد. از سوی دیگر یکی از دغدغه های اصلی دامداران تامین غذای ارزان و با ارزش غذایی قابل قبول برای دام می باشد. ولی مشکل دیگری وجود دارد و آن قیمت بالای خوراک های دانه ای نظیر جو و گندم و ذرت است که عموما وارداتی هستند. این موضوع باعث تشدید مشکلات اقتصادی دامداری ها شده است.

با توجه به این مسائل توجه دامداران با تجربه به انواع تفاله ها به عنوان جایگزین های مناسب برای خوراک های دانه ای جلب شده است. این تفاله ها محصول جانبی کارخانجات صنایع غذایی نظیر تولید آب میوه و لواشک و … می باشد و با توجه به وجود داشتن این کارخانجات در داخل کشور می توان این تفاله ها را به قیمت مناسب و به صورت زودبار سفارش داد. یکی از این تفاله های مفید، تفاله انگور می باشد که می تواند به خوبی به غنی شدن جیره کمک کند.

تفاله انگور با خواصی چون آنتی اکسیدان بودن و دارا بودن دیوارهای سلولی با قابلیت هضم باعث خوش خوراکی جیره غذایی شده و هضم را آسان می کند.

قیمت خرید تفاله انگور امسال

نحوه دسترسی به تفاله انگور به نسبت تامین جو و ذرت راحت تر بوده و دغدغه تامین جیره و خوراک کاهش می باشد.

متقاضیان این محصول برای خرید و اطلاع از قیمت روز انواع تفاله ها و دیگر محصولات ارزان خوراک دام و طیور می توانند از هر نقطه کشور سفارشات خود را از طریق کارشناسان فروش بازرگانی کهن اعلام کنند تا بتوانند از قیمت نهایی و نحوه ثبت سفارش آگاهی پیدا کنند.