قیمت روز تفاله چغندر

قیمت روز تفاله چغندر امسال نیز از طریق بازرگانی کهن صورت می گیرد. آیا این تفاله می تواند ارزش غذایی مطلوبی را برای سلامت دام را به جیره اضافه کند؟

تفاله چغندر

قیمت روز تفاله چغندر امسال نیز از طریق بازرگانی کهن صورت می گیرد. آیا این تفاله می تواند ارزش غذایی مطلوبی را برای سلامت دام را به جیره اضافه کند؟

تامین جیره ارزان دام

به دلیل بالا بودن نرخ خوراک های دانه ای وارداتی مانند گندم و جو و ذرت نیاز است برای جایگزینی با سایر جیره های در دسترس اقدام گردد.

گزینه های متنوعی از انواع جیره های ارزان برای افزودن به جیره در نظر گرفته شد و تفاله ها به عنوان خوراک ارزان و مغذی برای افزودن به جیره انتخاب شد.

تفاله ها یکی از ده ها محصولی است که می تواند به میزان تعیین شده توسط جیره نویس به جای محصولات پایه استفاده شود.

تفاله ها و به ویژه تفاله چغندر به سبب تولید در داخل کشور، قیمت پایین تری به نسبت محصول اصلی داشته اما می تواند مواد مورد نیاز جیره را تامین نماید.

روش تولید تولید تفاله چغندر :

در کارخانه مربوطه قند و دیگر مواد قابل استخراج از چغندر قند به همراه آب از آن گرفته شده وپس از خشک شدن توسط دستگاه های مخصوص، به شکل های مفتولی، پرک و قالبی در می آید. گاهی در تولید آن از ملاس نیز استفاده می شود.

ترکیب جیره های دانه ای  با تفاله جغندر قند ارزش غذایی بالاتری را برای جیره فراهم می کند.

خوش خوراکی تفاله چغندر قند موجب شده میزان تغذیه دام بالاتر رفته و سریع تر وزن گیری کند و کیفیت گوشت و شیر دام نیز بهتر می شود.

قیمت روز تفاله چغندر امسال

برای خرید تفاله های گیاهی نظیر تفاله خرما، انگور، آلبالو، سیب و سایر جیره های ارزان ارائه شده، می توانید با بخش فروش بازرگانی کهن تماس حاصل فرمایید.