مرکز تهیه تفاله چغندر تازه

مرکز تهیه تفاله چغندر تازه با توجه به قیمت بالای واردات خوراک های دانه ای، می تواند تفاله ارزان را به دامداری های صنعتی عرضه کند؟

تفاله چغندر

مرکز تهیه تفاله چغندر تازه با توجه به قیمت بالای واردات خوراک های دانه ای، می تواند تفاله ارزان را به دامداری های صنعتی  عرضه کند؟

فروش فوری تفاله چغندر ویژه جیره

اگر قرار باشد دامداری ها به سود برسند برای پیشبرد این هدف می بایست در انتخاب خوراک به موارد مهمی از جمله کاهش به کار گیری خوراک های دانه ای وارداتی مانند گندم و جو اهمیت دهند.

تفاله چغندر از مناسب ترین تفاله ها برای غنی سازی جیره می باشد که به سبب ویژگی های خوبی که دارد، سبب خوش خوراک شدن جیره می شود و استفاده از آن به همراه خوراک های دانه ای موجب بیشتر شدن حجم جیره شده و آن ها زودتر وزن گیری می کنند.

اگر چه میزان نشاسته و فسفر این محصول کم است اما میزان قند آن بالا است. آزمایش های متعدد ثابت کرده که استفاده از جیره های دانه ای به همراه تفاله جغندر قند ارزش غذایی بالاتری در مقایسه با جیره های دانه ای دارد.

این تفاله اندکی ملین است. البته پر حجم بودن این محصول، غلضت پایین مواد و ماهیت الیافی آن سبب شده که مصرف آن برای تک معده ای ها از جمله طیور مناسب نباشد.

مرکز تهیه تفاله چغندر تازه خوراک دام

فروش فوری تفاله چغندر برای خوراک دام همه روزه از بازرگانی کهن صورت می پذیرد. علاوه بر این تمامی تفاله های خوراک دام بصورت مستقیم به فروش می رسند. تفاله چغندر را می توان  نمونه ای از انواع تفاله هایی دانست که برای خوراک دام و طیور مورد استفاده قرار می گیرند. با ما در تماس باشید.