مرکز خرید فوری تفاله انگور امسال

مرکز خرید فوری تفاله انگور امسال می تواند به تهیه جیره ارزان و باکیفیت به دامداران کمک کند. چرا افزودن این تفاله به مغذی شدن جیره  آن کمک می کند؟

پورد گوشت دامی و طیوری

مرکز خرید فوری تفاله انگور امسال می تواند به تهیه جیره ارزان و باکیفیت به دامداران کمک کند. چرا افزودن این تفاله به مغذی شدن جیره آن کمک می کند؟

نقش تفاله ها درصنعت دام و طیور

ضایعات کشاورزی و باغی نتیجه فراوری میوه های متنوع هستند که به سبب خوش خوراک بودن می توانند گزینه بسیار مناسبی برای جایگزینی در جیره های غذایی باشند.

کمبود زمین های زراعی و نیاز بیشتر جمعیت رو به افزایش انسانی به خوراک های دانه ای نظیر گندم و جو و ذرت موجب کاهش میزان مصرف این خوراک ها در جیره دام باشد. زیرا افزایش  قیمت آن ها منجر به محدودیت مصرف این خوراک ها در دامداری ها شده است.

از جمله ویژگی های خوب تفاله ها می توان به زودباری آن ها اشاره کرد که سبب حفظ تازگی آن ها و در نتیجه حفظ کیفیت خوراک می شود.

خوش خوراکی نیز یکی دیگر از مزایای تفاله انگور است که موجب وزن گیری بهتر دام شده و نیز شیر و گوشت دام طعم بهتری پیدا می کند.

مرکز خرید فوری تفاله انگور امسال

متقاضیان انواع جیره های ارزان و سایر تفاله ها برای خرید و اطلاع از قیمت روز این محصولات و دیگر محصولات خوراک دام و طیور می توانند از هر نقطه کشور سفارشات خود را از طریق کارشناسان فروش بازرگانی کهن اعلام کنند تا بتوانند از قیمت نهایی و نحوه ثبت سفارش آگاهی پیدا کنند.