مرکز فروش انواع تفاله آلبالو باکیفیت

مرکز فروش انواع تفاله آلبالو باکیفیت امسال نیز این تفاله را عرضه می کند؟ چرا این تفاله برای ترکیب با جیره های پایه انتخاب شده است؟

تفاله آلبالو

مرکز فروش انواع تفاله آلبالو باکیفیت امسال نیز این تفاله را عرضه می کند؟ چرا این تفاله برای ترکیب با جیره های پایه انتخاب شده است؟

ویژگی های خوب تفاله آلبالو

دامداران در روستا ها همواره از ضایعات محصولات تره بار اعم از میوه و صیفی جات، به عنوان بخشی از غذای دام و طیور استفاده می کردند.

در سالهای اخیر فواید تفاله ها که ضایعات فراوری محصولات باغی و زراعی هستند، برای دام و طیور به صورت علمی نیز تایید شد و این محصولات به عنوان جیره های ارزان در خوراک دام مورد استفاده قرار می گیرد.

دلیل اصلی گران بودن خوراک های دانه ای نظیر گندم و جو و ذرت وارداتی بودن این دانه ها می باشد که برای اقتصاد دامداری ها مطلوب نمی باشد.

البته نباید از ارزش غذایی بالای تفاله ها مانند تفاله آلبلاو غافل شد. چرا که سرشار از فیبر و آنتی اکسیدان و مواد معدنی و مغذی می باشند که این نکته نیز برای سلامتی دام و افزایش کیفیت شیر و گوشت مهم است.

تفاله آلبالو پس از تولید کنستانتره و آب میوه و با رطوبت بالا به دست می آید و پس از خشک کردن به یک محصول سالم و مقرون به صرفه در جیره دام و طیور تبدیل می شود.

در صورتی که با هسته خشک شود، مرحله آسیاب نمودن نیز به فرایند تولید افزوده می شود. تفاله آلبالو کاملا خشک است که به این دلیل یک محصول عاری از میکروب است.

مرکز فروش انواع تفاله آلبالو باکیفیت امسال

انواع جیره های ارزان و تفاله های گیاهی در این بازرگانی توزیع می شود.

با کارشناسان بازرگانی کهن تجارت نیکنام تماس بگیرید و همچنین برای خرید از طریق شماره های موجود در سایت اقدام به ثبت سفارش نمایید.