قیمت روز تفاله تازه خوراک دام و طیور

قیمت روز تفاله تازه خوراک دام و طیور می تواند بر قیمت تمام شده جیره تاثیر مثبت بگذارد؟ آیا برای استفاده در صنایع پرورش دام مورد تایید کارشناسان است؟؟

تفاله

قیمت روز تفاله تازه خوراک دام و طیور می تواند بر قیمت تمام شده جیره تاثیر مثبت بگذارد؟ آیا برای استفاده در صنایع پرورش دام مورد تایید کارشناسان است؟

جیره ارزان با افزودن تفاله ها

تفاله های گیاهی  محصول ثانویه کارخانه های تولید کننده آب میوه و لواشک و … است.

با توجه به قیمت ارزان، توانسته به عنوان یک محصول بسیار مناسب برای خوراک دام محسوب گردد. استفاده از این نوع محصولات ثانویه می تواند مزایای بسیاری برای دامداری ها داشته باشد که در ذیل به آن اشاره شده است.

تفاله های گیاهی سبب شده اند تا:

  1. تنوع مواد مغذی و ویتامین ها در جیره غذایی دام افزایش یابد
  2. هزینه تامین خوراک دام کاهش یابد
  3. خوش خوراکی جیره غذایی با توجه به تنوع طمع ها افزایش یابد
  4.  به صورت زودبار و تازه به دست مشتری در سراسر ایران برسد
  5. فیبر جیره و در نتیجه سلامتی دام بهبود پیدا کند
  6. نحوه دسترسی به این محصولات به نسبت تامین جو و ذرت راحت تر باشد

این ویژگی های خوب تفاله ها سبب شده تا دامداران بتوانند با اطمینان خاطر از گندم و جو و سایر دانه های خورکی کمتر در جیره دام و طیور استفاده کرده و بخشی از جیره را به تفاله ها اختصاص دهند.

بازرگانی کهن تجارت نیکنام می تواند تفاله ارزان و باکیفیت مطلوب دامداری ها را به سراسر کشور ارائه کند. استفاده از آن و سایر جیره های ارزان برای دام و طیور مقرون به صرفه و کارآمد است.

قیمت روز تفاله تازه خوراک دام و طیور

برای اطلاع از روش های خرید و دریافت اطلاعات تکمیلی درمورد جیره های ارزان و انواع تفاله های گیاهی با کارشناسان فروش بازرگانی کهن تماس بگیرید.