نرخ تهیه تفاله آلبالو تازه

نرخ تهیه تفاله آلبالو تازه قابل رقابت با قیمت جیره های دانه ای پایه می باشد؟ این تفاله به چه طریقی قابل تهیه و سفارش می باشد؟

تفاله آلبالو

نرخ تهیه تفاله آلبالو تازه قابل رقابت با قیمت جیره های دانه ای پایه می باشد؟ این تفاله به چه طریقی قابل تهیه و سفارش می باشد؟

ارزشمندی تفاله آلبالو برای جیره

تفاله ها محصولات ثانویه کارخانه ها محسوب شده و عمدتا قیمت پایینی دارند. با این وجود ارزش غذایی آن ها مورد تایید بوده و به میزان مشخصی می توانند جایگزین خوراک های دانه ای مانند گندم و جو شوند.

تفاله آلبالو محصول فرعی کارخانه های تولید کمپوت، لواشک، آب میوه و … است که مصرف انسانی ندارد.

کیفیت و ارزش غذایی بالا در این تفاله و همچنین قیمت ارزان آن سبب تایید شدن برای افزودن به جیره شده است.

تفاله آلبالو جایگزین بخشی از سویا و رنگدانه در خوراک طیور می باشد. با توجه به قیمت آلبالو و خصوصا قیمت رنگ دانه این موضوع می تواند کاهش خوبی در هزینه تامین جیره برای دامداری ها ایجاد کند.

بازرگانی کهن در راستای ارائه محصولات ارزان قیمت و کمک به اقتصاد مراکز پرورش دام و طیور انواع ضایعات محصولات کشاورزی را در نقاط مختلف کشور توزیع می نماید. تفاله آلبالو  به صورت خشک قابل عرضه می باشد.

نرخ تهیه تفاله آلبالو تازه خوراک دام و طیور امسال

زود باری تفاله ها می تواند مشکل تامین جیره تازه را بر طرف سازد.

متقاضیان این محصول و انواع جیره های ارزان از هر نقطه کشور می توانند سفارشات خود را از طریق کارشناسان فروش بازرگانی کهن اعلام کنند تا بتوانند از قیمت نهایی و نحوه ثبت سفارش آگاهی پیدا کنند.