فروش انواع تفاله چغندر باکیفیت امسال

فروش انواع تفاله چغندر باکیفیت امسال برای دامداران مناسب می باشد؟ خرید این محصولات برای دامداران می تواند موجب کاهش هزینه های تامین جیره شود؟

تفاله چغندر

فروش انواع تفاله چغندر باکیفیت امسال برای دامداران مناسب می باشد؟ خرید این محصولات برای دامداران می تواند موجب کاهش هزینه های تامین جیره شود؟

اصلی ترین چالش دامداران، کاهش هزینه های مختص به تامین جیره دام است که هشتاد درصد هزینه های جاری را به خود اختصاص می دهد.

بر این اساس استفاده از خوراک های جایگزین مانند ضایعات بررسی شد و تفاله ها در ردیف بهترین انتخاب ها قرار گرفتند.

بر این اساس دامداری ها به تهیه خوراک ارزان تر و به صرفه تر برای دام روی آورده اند. یکی از مناسب ترین گزینه ها برای این مهم تفاله ها و از جمله تفاله چغندر می باشد.

انواع تفاله چغندر از جمله خوراک های پر طرفدار در جیره دامداری ها به حساب می آیند. علاوه بر ارزش غذایی بالای این محصولات، خوش خوراکی آن ها نیز مزید علت این تقاضای زیاد است.

همچنین تفاله حاوی مقادیر زیادی فیبر می باشد که می تواند موجب بهبود گوارش دام گردد. به علاوه مواد معدنی زیادی در این تفاله وجود دارد.

این تفاله ها به صورت زودبار به دست مشتری می رسند و از تازگی مناسبی بر خوردار هستند.

یکی از ویژگی های تفاله خشک چغندر قند جذب خوب مایع است.

هنگام تولید سیلو بخشی از مواد مغذی آن به شکل مایع از آن خارج می گردد. با اضافه کردن تفاله چغندر می توان از اتلاف آن جلوگیری نمود.

قیمت فروش انواع تفاله چغندر باکیفیت امسال

تفاله ها به عنوان یکی از بهترین خوراک های مورد استفاده در تغذیه گاو های شیری در شکل های مختلف موجود بوده و با قیمت های متفاوتی به فروش می رسد.

برای اطلاع از روش های خرید با کارشناسان فروش بازرگانی کهن تماس بگیرید..