خرید ارزان پوست پسته خوراک دام باکیفیت

برای تأمین نیازهای خوراک دام، خرید پوست پسته با کیفیت و قیمت ارزان یکی از گزینه‌های مناسب است. بهترین گزینه برای خرید این ماده اولیه، پیدا کردن فروشندگانی است که پوست پسته با کیفیت بالا و قیمت مناسب را ارائه می‌دهند و همچنین ارسال سریع و مطمئن را تضمین می‌کنند

پوست پسته

آیا به دنبال یک میان وعده سالم برای دام خود هستید ؟ وقت آن است با انواع کنسانتره های ناسالم خداحافظی کنید. یکی از انواع میان وعده های سالم برای دام مورد بحث در این مقاله، پوسته پسته است. اعتقاد بر این است که پسته از 7000 سال قبل از میلاد برای بشر شناخته شده بود و ارتباط آن با ما تا به امروز ادامه دارد. پسته در هندی “Pista” و “PistaPappu” در تلوگو نامیده می شود. پوست پسته سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. آنها منبع غنی پروتئین، آنتی اکسیدان و حتی فیبر رژیمی هستند. بیایید جزئیات بیشتری در مورد برخی از بهترین فواید آن برای سلامت، وتغذیه دام به عنوان یک خوراک با کیفیت بیاموزیم.

پسته چیست؟

پسته اگرچه در دسته آجیل قرار می گیرد، اما از نظر فنی دانه یک میوه است. نام علمی آن Pistacia Vera و از خانواده Anacardiaceae است. دارای پوسته کرم رنگ است که مهره ای سبز رنگ با پوشش بیرونی قرمز را نشان می دهد. قسمت سبز آن کاملاً شیرین است و طعمی کرمی دارد. میوه خشک پسته اغلب با چاشنی نمک سرو می شود تا طعم آن بهتر شود.

آیاپوست پسته سالم است؟

پوست پسته یکی از سالم ترین مواد غذایی روی کره زمین است. آنها مملو از چربی های سالم هستند که باعث سلامت دام می شوند. مصرف حداقل یک سهم در جیره غذایی دام بهصورت روزانه می تواند به مقابله با اختلالات گوارشی، مشکلات ایمنی و …در دام کمک کند.

پوست پسته

فواید تغذیه ای پوست پسته:

خواص پوست پسته در خوراک دام و طیور از طریق نتیجه آزمایش ها و تحقیقات متعددی که در این حوزه صورت گرفته، مشخص شده و پیشنهادی ویژه برای جیره است.

پوست پسته، یکی از مواد اولیه‌های مورد استفاده در صنعت خوراک دام است. پوست پسته به دلیل داشتن مقدار زیادی فیبر و مواد معدنی، به عنوان یک منبع غذایی مناسب برای دام‌ها شناخته شده است. همچنین، پوست پسته در تشکیل خوراک دام‌ها و افزایش وزن و رشد آن‌ها نیز نقش مهمی دارد. به همین دلیل، خرید پوست پسته به منظور تأمین نیازهای تغذیه‌ای دام‌ها، امری بسیار حیاتی است.