مرکز خرید تفاله خرما زودبار امسال

مرکز خرید تفاله خرما زودبار امسال مانند گذشته اقدام به عرضه تفاله باکیفیت می کند. آیا می توان این تفاله را جایگزین بخشی از تامین کنندگان انرژی نمود؟

تفاله خرما

مرکز خرید تفاله خرما زودبار امسال مانند گذشته اقدام به عرضه تفاله باکیفیت می کند. آیا می توان این تفاله  را جایگزین بخشی از تامین کنندگان انرژی نمود؟

خواص تفاله خرما در جیره

عوامل مختلفی سبب شده تا کارشناسان حوزه خوراک دام و طیور به دنبال محصولاتی جهت جایگزین نمودن با نهاده های رایج دامی همچون  ذرت، سویا، گندم و جو باشند.

قیمت خوراک های دانه ای به نسبت محصولی که جایگزین آن می شوند بالا تر می باشد، به همین دلیل در صورت این جایگزینی می توان صرفه جویی اقتصادی بالایی را مهیا نمود. نحوه دسترسی به این محصولات نیز به نسبت دانه های وارداتی راحت تر بوده و دغدغه تامین جیره و خوراک کاهش می باشد.

از میان این جیره های جایگزین، تفاله های گیاهی به عنوان یکی از دسته های جیره ارزان می توانند یکی از بهترین انتخاب ها باشند.

خرید تفاله خرما خوراک دام  با تقاضای بالا روبرو شده است.  محصولات جایگزین دانه ها از محصولات طبیعی و حاصل کارخانه های شیره گیری می باشند. مواد مغذی این تفاله بالا بوده و می توانند سبب تنوع و بهبود کیفیت جیره شوند.

این تفاله به دلیل دارا بودن مواد مغذی می تواند برای افزودن به جیره دام مناسب باشد. تفاله خرما دارای ویژگی های ممتازی برای دام می باشد که از جمله آن ها می توان به تامین انرژی بالا، پروتئین حدود 9 درصد و فیبر خام حدود 20 درصد اشاره نمود.

مرکز خرید تفاله خرما زودبار امسال

برای اطلاع از روش های خریدانواع جیره های ارزان و همچنین خوراک های منتوع دام مانند تفاله های گیاهی با کارشناسان فروش بازرگانی کهن تماس بگیرید.