خرید تفاله خرما درجه یک خوراک دام

خرید تفاله خرما درجه یک خوراک دام برای کاهش هزینه های تامین دانه های پایه صورت می گیرد. آیا افزودن این محصول به جیره برای بهبود رشد دام مفید است؟

تفاله خرما

خرید تفاله خرما درجه یک خوراک دام برای کاهش هزینه های تامین دانه های پایه صورت می گیرد. آیا افزودن این محصول به جیره برای بهبود رشد دام مفید است؟

انواع تفاله ها

به منظور مدیریت در هزینه های تامین جیره و نیز کمک به جذب سرمایه و جلوگیری از هدر رفت آن نیاز است هزینه های تامین جیره بدون تاثیر منفی بر کیفیت آن، کاهش پیدا کند.

این بخش هشتاد درصد هزینه های جاری دامداری ها را در بر می گیرد.

از جمله این موارد پر هزینه در خوراک دام و طیور می توان به تامین جیره های پایه مانند گندم و جو از طریق واردات اشاره کرد که دامداران را متحمل هزینه های سنگین ارز و گمرک می کند.

به این منظور می توان به گزینه های دیگری از دسته جیره ارزان مانند تفاله ها توجه کرد که می تواند علاوه بر داشتن ارزش تغذیه ای مناست، هزینه های ناشی از تامین خوراک دام را کاهش دهد.

تجربه دامداران نشان داده که استفاده از ضایغات باغی و کشاورزی می تواند کیفیت شیر و گوشت را ارتقا بخشد.

تفاله ها مانند تفاله خرما حاوی مقادیر زیادی فیبر می باشند که می تواند موجب بهبود گوارش دام گردد. زودباری این تفاله نیز سبب حفظ تازگی آن در زمان استفاده در جیره می باشد.

خرید تفاله خرما درجه یک خوراک دام و طیور

آنالیز مشابه خوراک های دانه ای و قیمت پایین دو عامل انتخاب تفاله ها برای افزودن به جیره می باشند.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت تفاله های بسته بندی و دیگر اقلام جیره ارزان با کارشناسان بازرگانی کهن تجارت نیکنام تماس بگیرید و برای خرید از طریق شماره های موجود در سایت اقدام به ثبت سفارش نمایید.