فروش ویژه کنجاله پنبه

فروش ویژه کنجاله پنبه دانه خوراک دام

فروش ویژه کنجاله پنبه دانه خوراک دام بعنوان یکی از محصولات جایگزین کنجاله سویا در جیره غذایی دام می تواند علاوه بر کاهش هزینه ها مزایای بالایی داشته باشد.

فروش ویژه کنجاله پنبه دانه بصورت فوری در حال حاضر فرصتی استثنائی برای مجتمع های اقتصادی دامپروری شهر های نزدیک به انزلی می باشد.

امکان ارسال بار موجود به تمام شهر های کشور موجود می باشد اما مطلب بیان شده در بالا به دلیل کاهش هزینه های ناشی از حمل و نقل می باشد.

فواید کنجاله پنبه دانه برای دام و طیور

  1. تامین پروتئین جیره: اگر چه پروتئین پنبه دانه به اندازه سویا نمی باشد اما در بین گیاهان بعنوان یکی از تامین کننده های پروتئین محسوب می گردد.
  2. قیمت پایین: اگر قرار باشد در جیره محصولی را با محصولی دیگر جایگزین کنیم می بایست قیمت محصول جایگزین شده به قدری پایین تر باشد که ارزش این جایگزینی را داشته باشد.

کنجاله پنبه دانه محصولی است که بعنوان بخشی از کنجاله سویا در جیره قرار گرفته و این تغییر با استقبال دامداری ها و مرغداری ها همراه بوده است.

نحوه اطلاع از قیمت فروش ویژه کنجاله پنبه دانه

برای اطلاع از قیمت این محصول و دیگر محصولات جایگزین و ارزان عضو کانال تلگرامی بازرگانی کهن شوید و برای ثبت سفارش خود با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید.