قیمت سبوس دوکوب برنج درجه یک بازرگانی کهن

قیمت سبوس دوکوب برنج درجه یک بازرگانی کهن را از بازرگانی کهن بپرسید. آیا افزودن این محصول به خوراک انواع دام مورد تایید کارشناسان است؟

قیمت سبوس دوکوب برنج درجه یک بازرگانی کهن را از بازرگانی کهن بپرسید. آیا افزودن این محصول به خوراک انواع دام مورد تایید کارشناسان است؟

با افزودن این مجصول می توان جیره را مغذی تر کرد؟

مزیت های این جیره

سبوس برنج دوکوب دوبار کوبیده شده و نرم و یک دست تر از سبوس برنج نوع اول (سبوس یک کوب) می باشد که از جیره های پرورش دام در گذشته و حال در شمال کشور است.

این محصول بعد از جدا کردن پوسته برنج از برنج بدست می آید و منبع ارزشمندی برای جیره انواع دام سنتی و صنعتی می تواند باشد.

البته بسیاری از پرورش دهنده های دام و همین طور پرورش دهنده های طیور در مورد این منبع ارزشمند غذایی اطلاعات کافی ندارند.

پوسته خرد شده برنج (شلتوک خرد شده)  برای استفاده در جیره دامداری ها و مصارف غیر غذایی نیز استفاده می شود که بدون خورده های برنج می باشد.

این محصول خوب آسیاب می شود و به راحتی توسط انواع دام خورده شده و هظم می شود.

برای استفاده از سبوس برنج دوکوب در جیره غذایی دام باید آن را به تنهایی یا با انواع دیگر خوراک های دام مثل سبوس گندم به جیره غذایی اضافه کرد.

از نظر قیمت نیز، قیمت خرید سبوس برنج دوکوب بسیار مناسب تر از خوراک های رایج دام است.

با این محصول می توان بخش عمده ای از نیاز دام به فیبر را تامین کرد.

خرید عمده سبوس برنج دو کوب بازرگانی کهن

سبوس برنج به عنوان ماده ای پرویتامین و مغذی در بازرگانی کهن فروخته شده و در دسترس مشتریان قرار می گیرد.

این بازرگانی با توزیع این جیره و سایر خوراک های باکیفیت و ارزان گام مهمی در بهبود تولید در دامداری های صنعتی برداشته است.

بازرگانی کهن تجارت نیکنام انواع محصولات خوراک دام و طیور از جمله اقلام جیره ارزان را به صورت عمده و در کم ترین زمان و با مناسب ترین هزینه به دست مصرف کنندگان محترم در سراسر کشور می رساند.

از طریق شماره های تماس موجود در سایت با کارشناسان فروش ما در اتباط باشید.