مراکز فروش عمده پودر خرما در تهران

پودر خرما با توجه به قیمت مناسب و ارزان، به عنوان یک منبع غنی از مواد مغذی و انرژی، برای استفاده در خوراک دام و طیور، دامداری‌ها، واحدهای پرورش گوسفند و گاوداری ها و …، مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای تأمین نیازهای تغذیه‌ای دام‌ها، مراکز فروش عمده پودر خرما در تهران و شهرهای دیگر، به عنوان یک گزینه مناسب برای دامداران و پرورش دهندگان، قابل تهیه می‌باشند. 

مراکز فروش عمده پودر خرما در تهران

تولید پودر خرمای با کیفیت برای دام و طیور:

در وب سایت ما، پودر خرما با در نظر گرفتن تمام جنبه های مربوط به سلامت، تولید و برای فروش عرضه می شود. محصول نهایی ترکیبی از گوشت و هسته خرما کم آب و کاملا تمیز است که در چند مرحله پودر شده است. این مخلوط محصول نهایی است. و بعد از خنک شدن در کیسه های 40 کیلویی برای بسته بندی قرار می گیرد تا به عنوان پودر خرما برای فروش عرضه شود. چرخه تولید خرما و تبدیل آن به پودر خرما بالاترین کیفیت انجام می شود که گزینه ای بسیار مناسب، مقرون به صرفه و قابل اعتماد برای استفاده در زنجیره غذایی دام، اسب، شترمرغ و مرغ تخم مرغ در دام و طیور می باشد.

کارخانه های خوراک دام، دامداری ها و واحدهای پرورش طیوراز این نوع پودر خرما برای استفاده جهت تغذیه دام و طیور خود بهره می برند و پودر خرما گزینه ای بسیار مناسب، مقرون به صرفه و قابل اعتماد است.

خرید پودر خرما مرغوب خوراک دام پرواری

فواید پودر خرما برای دام و طیور:

هسته خرما در طول فرآیند تولید کاملاً به پودر تبدیل می شود و این امکان را برای دستگاه گوارش حیوانات فراهم می کند تا بدون هیچ مشکلی آنها را پردازش کند. اخیراً مشخص شده است که خرما حاوی مولکولی به نام دیاستولنس است که به دلیل شباهت به کورتیزون از نظر ویژگی های ضد التهابی، ضد حساسیت و کاهش حساسیت به آن «کورتیزون گیاهی» لقب گرفته است. پودر خرمای اسیله حاوی چندین ویتامین از جمله A (بتاکاروتن)، E، C، B2 و B1 است و همچنین حاوی ترکیباتی است که به ویژه در برابر سرطان و اسهال قوی هستند.

استفاده از پودر خرما در خوراک دام:

پودر خرما به عنوان یک منبع غنی از مواد مغذی و ارزان، می‌تواند به بهبود تغذیه دام‌ها کمک کند و در خوراک دام‌های مختلف، از جمله گاو، گوسفند، بز، مرغ و شترمرغ، مورد استفاده قرار گیرد. پودر خرما دارای مقادیر قابل توجهی از مواد مغذی مانند پروتئین، فیبر، ویتامین‌ها و مواد معدنی است که می‌تواند به بهبود رشد و سلامت دام‌ها کمک کند. همچنین، پودر خرما به عنوان یک منبع انرژی برای دام‌ها، قابل استفاده است.

استفاده از پودر خرما در خوراک دام، به دلیل داشتن مواد مغذی مفید و ارزان، می‌تواند به بهبود تولید و کیفیت محصولات دامی کمک کند. برای استفاده از پودر خرما در خوراک دام، می‌توان آن را به عنوان یکی از مواد ترکیبی در دستور پخت خوراک دام‌ها، از جمله خوراک گاو، گوسفند و مرغ، استفاده کرد. همچنین، می‌توان پودر خرما را به دیگر مواد ترکیبی خوراک دام‌ها اضافه کرد تا ارزش تغذیه‌ای آنها افزایش یابد. با توجه به این موارد، استفاده از پودر خرما در خوراک دام‌ها، به عنوان یک گزینه ارزان و موثر، پیشنهاد می‌شود.