نرخ خرید روز سیلاژ ذرت خوراک دام و طیور

به طور خلاصه، سیلاژ ذرت یک علوفه با رطوبت بالا است که کشاورزان برای تغذیه حیوانات اهلی خود نظیر گاو و گوسفند و طیور به ویژه در فصل تابستان استفاده می کنند.

The price of buying cheap high-quality corn:

به طور خلاصه، سیلاژ ذرت یک علوفه با رطوبت بالا است که کشاورزان برای تغذیه حیوانات اهلی خود نظیر گاو و گوسفند و طیور به ویژه در فصل تابستان استفاده می کنند. سیلاژهایی که از علف، ذرت، ذرت و غیره تشکیل شده است، با خرد کردن محصولات به قطعات کوچک و سپس ذخیره آنها ساخته می شوند.

سیلاژ ذرت از چه چیزی تشکیل می شود؟

سیلاژذرت برای تغذیه گاوهای شیری تولید می شود. رشد، برداشت و تخمیر گیاهان ذرت به منظور تولید سیلاژ ذرت ممکن است تا یک سال طول بکشد. هنگامی که ذرت برای تولید سیلاژ برداشت می شود، کل گیاه به قطعات ریز خرد می شود تا محصول سیلاژ ذرت تشکیل شود، بنابراین اساساً هیچ یک ازبخش گیاه ذرت هدر نمی رود.

چرا گاوها سیلاژ ذرت می خورند؟

سیلاژ ذرت به عنوان علوفه پر انرژی برای گاوهای شیری عمل می کند. این غذا برای گله های پرتولید و در مزارعی است که در ساخت یا خرید علوفه یونجه با کیفیت بالا مشکل دارند. سیلاژ ذرت، با محتوای انرژی نسبتاً بالایی که دارد، برای استفاده در جیره های کم هزینه برای گاوهای پروارکننده نیز به خوبی سازگار است.

چرا سیلاژ ذرت برای دام خوب است؟

باتوجه به تحقیقات کارشناسان ثابت شده است که سیلاژ ذرت فرآوری شده باعث بهبود هضم نشاسته و فیبر، بهبود خصوصیات هضم کردن در گاوها و، کاهش تلفات گاو ماده در طول هضم کردن و افزایش تولید شیر می شود.

چه مقدار پروتئین در سیلاژ ذرت وجود دارد؟

سیلاژ ذرت دارای 7 تا 8 درصد پروتئین بر اساس تن است و نیازهای پروتئینی گاو و گوسفند از 10 تا 14 درصد بسته به مرحله تولید و میزان سود مورد نظر متغیر است. گاوهای شیری با تولید بالا نیازهای بیشتری به پروتئین دارند.

چرا گاوها نمی توانند مستقیما ذرت را هضم کنند؟

شکمبه گاو در نتیجه مزیت رقابتی که برای اجداد گاو ایجاد می کرد تکامل یافته است. بنابراین، افزودن غلات، در درجه اول ذرت، به رژیم غذایی گوساله به طور مستقیم باعث مشکلات گوارشی از جمله،نفخ و اسیدوزمیشود که تنها محدود به این دو بیماری نمی باشد .