قیمت کنجاله جوانه ذرت درجه یک خوراک دام

قیمت کنجاله جوانه ذرت درجه یک خوراک دام اعلام شد. کنجاله ها می توانند جایگزین بخشی از تامین کننده های انرژی مورد نیاز دام و طیور شوند

کنجاله جوانه ذرت

قیمت کنجاله جوانه ذرت درجه یک خوراک دام اعلام شد. کنجاله ها می توانند جایگزین بخشی از تامین کننده های انرژی مورد نیاز دام و طیور شود .

ویژگی های کنجاله

کنجاله ها از فرآیند روغن گیری دانه ها بدست می آیند و  جزو خوراک ارزان و در دسترس دامداران و مرغداران است و می تواند نقش چشم گیری در کاهش هزینه های تامین خوراک دام و طیور داشته باشد .

به همین دلیل این نوع خوراک توانسته اند جایگاه خود را در جیره غذایی دام پیدا کرده و به یکی از خرید های روتین دامداری ها تبدیل شوند.

این محصولات شامل مقادیر زیادی پروتئین و 70 در صد ویتامین A بوده و از ارزش غذایی بالایی برخوردار هستند،

کنجاله جوانه ذرت که در فرایند روغن کشی از جوانه ذرت به دست می آید و از قابلیت هضم بالایی برخوردار می باشد.

این محصول دارای آمینو اسید ها ی متعادل قابل هضم است.

به طور کلی کنجاله ها محصولاتی هستند که به نسبت نهاده ها از قیمت پایین تری برخوردار بوده و می توانند جایگزین بخشی از آن ها شوند.

این کنجاله  حاوی فیبر بالایی است که برای گوارش دام بسیار مفید است و هم از نظر کیفیت و هم از لحاظ قیمت گزینه ای مناسب در تامین جیره است.

کنجاله جوانه ذرت درجه یک به عنوان محصول با کیفیت و خوش خوراک در بازرگانی کهن بسیار مناسب است و با شرایط مساعدی برای دامداران و مرغداران به فروش میرسد.

قیمت کنجاله جوانه ذرت درجه یک خوراک دام اعلام شد

خریداران جهت تهیه ذرت و محصولات جانبی آن می توانندسفارش خود را از طریق تماس با کارشناسان فروش شرکت کهن تجارت ثبت نمایند .

بعضی از  محصولات خوراک دام و طیور  از بندر امام تهیه می شود  شما می توانید با مراجعه به واحد های فروش شرکت بازرگانی کهن محصول مورد نظر خود را سفارش داده و در محل خود دریافت کنند.