خرید انواع تفاله زودبار

خرید انواع تفاله زودبار برای داشتن جیره ای ارزان و باکیفیت از سوی کارشناسان توصیه شده است. آیا دامداری های صنعتی سراسر کشور می توانند تفاله ها را سفارش دهند؟

تفاله

خرید انواع تفاله زودبار برای داشتن جیره ای ارزان و باکیفیت از سوی کارشناسان توصیه شده است. آیا دامداری های صنعتی سراسر کشور می توانند تفاله ها را سفارش دهند؟

تامین بخشی از جیره با تفاله های گیاهی

کیفیت انواع تفاله های گیاهی مانند تفاله سیب، تفاله آلبالو، تفاله چغندر،، تفاله خرما و … سبب شده تا بتوان با افزودن آن ها به جیره، محدودیت تامین برخی محصولات مانند انواع خوراک های دانه ای نظیر گندم و جو و ذرت و …، و قیمت بالای آن ها را تا حدودی در جیره غذایی دام جبران نمود.

تفاله ها دارای مواد معدنی و فیبر بالا می باشند و می توانند در بهبود کیفیت جیره دام و همچنین ارزش تغذیه ای آن تاثیر مثبتی بگذارند.

این موضوع با توجه به قیمت مناسب سبب شده تا خرید این محصول مورد استقبال دامداران صنعتی برای افزودن به جیره دام و طیور واقع گردد.

کارشناسان این حوزه توجه ویژه ای به این ضایعات به عنوان جایگزین های مناسب خوراک های دانه ای دارند.

تفاله ها محصول جانبی صنایع غذایی نظیر تولید آب میوه و لواشک و … می باشد و به دلیل وجود این کارخانجات در داخل کشور می توان این تفاله ها را به قیمت مناسب و به صورت زودبار سفارش داد.

تفاله ها در جیره می تواند در بهبود رشد دام و راندمان دامداری ها تاثیر گذار باشند.

همچنین تفاله ها می توانند نیاز دامداری ها به بسیاری از مواد معدنی و ویتامین ها که به صورت جزئی در جیره مورد نیاز هستند، را مرتفع نماید

قیمت خرید انواع تفاله زودبار امسال

برای دامداران تامین خوراک تازه و با کیفیت برای دامداری ها از اولویت ها می باشد. به همین دلیل بازرگانی کهن اقدام به فروش فوری تفاله ها نموده است.

بازرگانی کهن با ایجاد راه های ارتباطی و در دسترس بودن برای مشتریان سراسر کشور و نیز دیگر کشور ها این امکان را برای متقاضیان فراهم نموده تا تنها بتوانند از طریق گرفتن تماس با بخش فروش ارتباط بگیرند و بتوانند تناژ مورد نیاز خود را از هر محصولی که نیاز دارند ثبت نمایند.

می توانید محصول مورد نظر را در حداقل زمان ممکن در محل مورد نظر دریافت نمایید.