مرکز فروش خرده ذرت باکیفیت در تهران

مراکز فروش خرده ذرت باکیفیت و سایر محصولات کشاورزی، جیره ارزان در تهران  برای تأمین نیازهای مردم و صنایع مختلف، وجود دارد. زیرا، به علت اهمیت کشاورزی به عنوان یکی از مهمترین عوامل تأمین غذای جامعه، تولید و فروش محصولات کشاورزی همواره از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده است.

مرکز فروش خرده ذرت باکیفیت در تهران

از زمان طفولیت کشاورزی در حدود 10000 سال پیش، ما چهره کره زمین را تغییر داده ایم. امروزه نیمی از زمین های قابل سکونت در جهان توسط کشاورزی اشغال شده است. بیش از سه چهارم آن به دام داری اختصاص دارد. ویک سوم از کل سرزمین های ‌کشت‌های وسیع ذرت و سویا و گندم هستند.

همه اکوسیستم ها برای سالم و انعطاف پذیر بودن نیاز به تنوع زیستی دارند. اما کشاورزی دام و به ویژه، تک محصولی عظیم غلاتی که برای تامین آن استفاده می شود، این تنوع اساسی را به شدت کاهش داده است. چمنزارهایی که زمانی گونه‌های وابسته به هم بی‌شماری را پشتیبانی می‌کردند، به ردیف به ردیف با نابودی روبرو شدند .

ما انسان‌ها به گونه‌ای تکامل یافته‌ایم که برای حفظ سلامتی به غذاهای متنوعی نیاز داریم. اما امروزه بیش از نیمی از کالری ما فقط از چهار محصول – ذرت، سویا، گندم و برنج تامین می شود. بیشتر آن از ذرت و سویا می باشد که حتی مستقیماً توسط ما خورده نمی شود. از طریق حیوانات پرورشی خورده می شود. هنگامی که ما محصولات حیوانی می خوریم، تقریباً 80 تا 90 درصد از پروتئین و کالری را که می توانیم مصرف کنیم، از ذرت و فراورده های ذرت بدست می اید.

ویژگی ها و مزایای خرید خرده ذرت جهت استفاده در جیره غذایی:

  1. تامین کننده انرژی جیره ، ذرت به صورت کلی دارای انرژی بالایی است و هدف مهم از افزودن این محصول به جیره تامین انرژ ی می باشد.
  2. جایگزین ذرت، دسترسی و تامین خرده ذرت از ذرت های وارداتی سهل تر بوده و همین موضوع سبب گردیده تا این محصول بتواند محدودیت های موجود برای تامین ذرت را مرتفع نماید.
  3. کاهش هزینه ها: از آنجائیکه هزینه خرده ذرت به نسبت ذرت بسیار بیشتر می باشد، جایگزینی این محصول با ذرت می تواند در حد قابل توجهی هزینه ها را کاهش دهد.

نحوه خرید خرده ذرت جهت جیره غذایی خوراک دام:

برای خرید این محصول و سایر محصولات قابل جایگزین در جیره غذایی برای جو، ذرت و سویا می توانید با بخش فروش بازرگانی کهن در تماس باشید.