فروش ارزان و مرغوب سیلاژ ذرت دامی

با توجه به اینکه سیلاژ ذرت یکی از بهترین مکمل‌های غذایی برای دام‌ها است و با ارائه این محصول، می‌توان نیازهای تغذیه‌ای دام‌ها را به بهترین شکل تأمین کرد، پیدا کردن فروشندگانی که سیلاژ ذرت دامی با کیفیت و قیمت ارزان را ارائه می‌دهند، امری بسیار مهم است. در این راستا، بهترین گزینه برای خرید سیلاژ ذرت باکیفیت و قیمت مناسب، پیدا کردن فروشندگانی است که علاوه بر ارائه محصول با کیفیت، قیمت ارزان و ارسال سریع و مطمئن را نیز تضمین می‌کنند.

سیلاژ ذرت

سیلاژ ذرت با کیفیت بالا و خوشمزه است و مصرف خوراک اولیه دام را افزایش می دهد. همچنین محتوای فیبر خام خوب را با محتوای انرژی بالا ترکیب می کند.

محتوای مواد خشک گیاه ذرت بسته به آب و هوا می تواند تا نیم درصد کاهش یابد. بنابراین زمان مناسب برداشت هر سال سیلاژ ذرت متفاوت است. هدف، محتوای مواد خشک گیاهان ذرت 30-35٪ است. محتوای مواد خشک بلال باید 50-60٪ باشد.

رشد بلوغ گیاهان ذرت در سه مرحله می باشد:

بلوغ شیر

بلوغ خمیر

بلوغ غلات

اگر برداشت سیلاژ ذرت خیلی زود باشد چه اتفاقی می افتد؟

برداشتی که خیلی زود است منجر به عملکرد بسیار کم می شود. محتوای انرژی با ذخیره سازی نادرست نشاسته کاهش می یابد. از دست دادن حفاظت بالا نیز ممکن است از مایع تخمیر شده رخ دهد.

اگر برداشت سیلاژ ذرت خیلی دیر شود چه اتفاقی می افتد؟

برداشت دیرهنگام سیلاژ ذرت دامی باعث ایجاد مشکل در پر شدن و تراکم ذرت می شود. قطعات سخت گیاهی که خیلی خشک هستند سخت تر فشرده می شوند. خطر گرم شدن مجدد و تشکیل قالب بیشتر است. این به ویژه به این دلیل است که قسمت های مرده گیاه با میکروارگانیسم های مضر (مخمرها) تحت تأثیر قرار می گیرند، به ویژه برای گیاهانی که آسیب سرمازدگی دارند.

سیلاژ ذرت برای توسعه بخش دامداری :

تنها راه حل برای توسعه بخش دامداری در کشورهای در حال توسعه است. سیلاژ ذرت عبارت است از نگهداری علوفه در بالاترین مرحله تغذیه ای برای مدت یکسال. این محصول به تولیدکنندگان دام منبعی با عملکرد بالا و نسبتاً ثابت از علوفه و حیوانات را با خوراک بسیار قابل هضم و خوش طعمی می‌رساند. سیلاژ ذرت نسبت به هر محصول دیگری که در دنیا رشد می کند انرژی بیشتری در هر هکتار تولید می کند. ومنبغ غذایی مفیدی برای دام می باشد.