خرید ارزان سیلاژ ذرت از مراکز فروش خوراک دام

برای تأمین نیازهای تغذیه‌ای دام‌ها، خرید سیلاژ ذرت باکیفیت و قیمت ارزان از مراکز فروش خوراک دام، یک گزینه عالی است و پیدا کردن فروشندگانی که سیلاژ ذرت مرغوب و با کیفیت را با قیمت مناسب ارائه می‌دهند و همچنین ارسال سریع و مطمئن را تضمین می‌کنند، بسیار سخت است.

خرید ارزان سیلاژ ذرت از مراکز فروش خوراک دام

خرید ارزان سیلاژ ذرت از مراکز فروش خوراک دام:

سیلاژ ذرت مرغوب از گیاهان ذرت کامل سیلو شده ساخته می شود. این یکی از با ارزش ترین علوفه های دام است و در هر جایی که ذرت می تواند رشد کند، از مناطق معتدل گرفته تا مناطق گرمسیری استفاده می شود. محبوبیت سیلاژ ذرت به دلیل عوامل مختلفی است. این یک منبع ثابت از علوفه خوش طعم و پر انرژی برای همه طبقات نشخوارکنندگان، از جمله گاو شیری، گاو گوشتی، گوسفند و بز است.

سیلاژ ذرت پربازده ترین علوفه دام:

سیلاژ ذرت یکی از پربازده ترین محصولات علوفه ای است، به نیروی کار کمتری نیاز دارد (زیرا در یک عملیات برداشت می شود) و به طور کلی تولید آن هزینه کمتری نسبت به سایر محصولات علوفه ای دارد.

سیلاژ ذرت محصول به صرفه:

سیلاژ ذرت نیز راه خوبی برای ایمن سازی محصولات است زیرا امکان تبدیل محصول ذرت آسیب دیده در اثر سرما، باران یا خشکسالی به سیلاژ ذرت وجود دارد.

اگرچه تولید آن نسبتاً آسان است، اما سیلاژ ذرت به مدیریت خوب محصول و برداشت و همچنین روش‌های سیلو کردن دقیق نیاز دارد .

سیلاژ ذرت چیست؟

سیلاژ ذرت یک محصول بسیار محبوب است که به طور فزاینده ای در سراسر جهان مصرف می شود. سیلاژ ذرت شامل بلال های نابالغ وگیاهان ذرت است که ، 2 تا 3 روز پس از سبز شدن ابریشم و قبل از گرده افشانی برداشت می شود. سیلاژ ذرت را می توان از هیبریدهای مشابه سایر محصولات ذرت، یا از هیبریدهای سازگاری که کوتاهتر هستند و چندین ساقه ایجاد می کنند، به دست آورد.

مدت زمان برداشت سیلاژ ذرت مرغوب:

سیلاژ ذرت یک محصول با رشد سریع است که بین کاشت و برداشت فقط به 55 تا 60 روز نیاز دارد. ازآنجایی که در مراحل اولیه رشد برداشت می شود، بقایای گیاهی شامل ساقه، برگ، پوسته و ابریشم علوفه با کیفیت بسیار خوبی را برای دام فراهم می کند.

درچه مناطقی می شود سیلاژ ذرت را در تمام طول سال پرورش داد؟

در مناطق گرمسیری می توان آن را در تمام طول سال پرورش داد. در تایلند، تولید سیلاژ ذرت در سال 2013 بیش از 276000 تن بود. از آنجایی که بلال ذرت خوراکی بیش از 15 درصد از تولید را تشکیل نمی دهد، می توان فرض کرد که 85 درصد باقی مانده می تواند بیش از 1 میلیون تن علوفه (سبز) تهیه کند. سیلاژ ذرت را می توان به صورت تازه یا سیلو شده برای تغذیه دام استفاده کرد.جهت هرگونه سوال با کارشناسان سایت جیره ارزان درارتباط باشید.