خرید ارزان پودر خرما مرغوب امسال

امسال، خرید ارزان پودر خرما مرغوب، به دلیل تولید و عرضه وسیع این محصول با توجه به تمام جنبه‌های مربوط به سلامت، امکان‌پذیر است. پودر خرما به عنوان ترکیبی از گوشت و هسته خرما کم آب و کاملاً تمیز، پس از چند مرحله پودر کردن، به عنوان محصول نهایی تهیه می‌شود که از ارزش غذایی بالایی برخوردار است.

پودر خرما

موارد استفاده پودر خرما:

پودر خرما با در نظر گرفتن تمام جنبه های مربوط به سلامت، تولید و برای فروش عرضه می شود. محصول نهایی ترکیبی از گوشت و هسته خرما کم آب و کاملا تمیز است که در چند مرحله پودر شده است. این مخلوط محصول نهایی است. و بعد از خنک شدن در کیسه های 40 کیلویی برای بسته بندی قرار می گیرد تا به عنوان پودر خرما برای فروش عرضه شود. چرخه تولید منجر به فروش پودر خرما با بالاترین کیفیت می شود که گزینه ای بسیار مناسب، مقرون به صرفه و قابل اعتماد برای استفاده در زنجیره غذایی دام، اسب، شترمرغ و مرغ تخم مرغ در دام و طیور می باشد. کارخانه های خوراک دام، دامداری ها و واحدهای پرورش طیور. این نوع پودر خرما گزینه ای بسیار مناسب، مقرون به صرفه و قابل اعتماد است.

پودر خرما

فواید پودر خرما:

پودر خرما برای دام فواید زیادی دارد که شامل موارد زیر می‌شود:

1-افزایش وزن: مصرف پودر خرما به عنوان تغذیه تکمیلی، باعث افزایش وزن دام می‌شود.

2-افزایش تولید شیر: مصرف پودر خرما به عنوان تکمیلی در تغذیه دام شیری، باعث افزایش تولید شیر می‌شود.

3-تقویت سیستم ایمنی: پودر خرما به دلیل حاوی ویتامین‌ها و مواد معدنی مفید، باعث تقویت سیستم ایمنی دام می‌شود.

4-کاهش خطر بیماری‌های مختلف: مصرف پودر خرما به عنوان تغذیه تکمیلی، باعث کاهش خطر بیماری‌های مختلف در دام می‌شود.

5-افزایش تولید گوشت: مصرف پودر خرما به عنوان تغذیه تکمیلی، باعث افزایش تولید گوشت در دام می‌شود.

موارد مورد مصرف پودر هسته خرما در حیوانات:

آزمایشات صورت گرفته در مراکز مختلف دانشگاهی نشان می دهد پودر هسته خرما را می توان به عنوان یک ماده غذایی خوش خوراک در جیره مرغ گوشتی، مرغ تخمگذار، گاو و گوسفند استفاده نمود. هرچند آزمایش ها حاکی از تمایل بیشتر گوسفند به این این ماده با ارزش است.