خرید پودر هسته خرما مرغوب خوراک دام پرواری

خرید پودر هسته خرما مرغوب، به عنوان یکی از مکمل‌های غذایی خوراک دام پرواری، به دلیل ارزش غذایی بالا و کاربردهای متعددی که دارد، مورد توجه دامداران قرار گرفته است. گوسفندان نیز، علاوه بر خوردن خرما به صورت طبیعی، می‌توانند با مصرف پودر هسته خرما، از ارزش غذایی این میوه شیرین بهره‌مند شوند و سلامتی و رشد مناسبی داشته باشند.

خرید پودر خرما مرغوب خوراک دام پرواری

چه کسی می دانست که گوسفند می توانند از یک خوراکی شیرین لذت ببرد؟ افراد زیادی نیستند، اما حقیقت دارد! گوسفندها نه تنها می توانند خرما بخورند، بلکه می توانند از ارزش غذایی این میوه های شیرین نیز بهره مند شوند.

 مزایای پودر هسته خرما:

پودر هسته خرما منبع بسیار خوبی از فیبر، پروتئین، آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها و مواد معدنی است که آن را به یک میان وعده مغذی و خوشمزه برای دوستان پشمالوی ما تبدیل می کند. نه تنها این، بلکه خرما طیف گسترده ای از فواید سلامتی مانند کمک به کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی، بهبود هضم و حتی بهبود بینایی را ارائه می دهد.

بنابراین، اگر فکر کرده اید که آیا گوسفندها می توانند پودر هسته خرما بخورند، پاسخ کاملاً بله است!

خرما نوعی میوه خشک است که در آب و هوای نیمه گرمسیری کشت می شود. خرما سرشار از فیبر هست و حاوی مقادیر خوبی از پتاسیم و منیزیم نیز می باشد.

 

خرما همچنین منبع خوبی از ویتامین های B6 و K و همچنین ویتامین A، آهن و مس است. خرما سرشار از قند است، به همین دلیل توصیه می شود که به مقدار کم به گوسفندان داده شود.

 

با این حال، نوع قند موجود درپودر هسته خرما گلوکز است که به آرامی توسط بدن جذب می شود و آن را به یک میان وعده سالم تر از شربت ذرت با فروکتوز بالا یا شکر سفید تبدیل می کند.

استفاده از پودر هسته خرما به عنوان خوراک دام:

پودر هسته خرما جایگزین خوبی برای خوراک دام است، مواد قندی موجود در پودر هسته خرما سبب می شود این محصول قابل استفاده در کنار یونجه، ذرت، جو و…. باشد. طبق تحقیقات پودر هسته خرما را می توان برای مصارف انسانی و به عنوان یک ماده غذایی خوش خوراک در جیره مرغ گوشتی،مرغ تخم گذار،گاو،گوسفند استفاده نمود.