پورد گوشت دامی و طیوری

خرید پودر گوشت و پودر خون برای خوراک دام

خرید پودر گوشت و پودر خون برای خوراک دام بعنوان یک محصول پروتئینی که با حجم کم می تواند درصد بالایی از پروتئین جیره را تامین نماید آغاز گردید.

خرید پودر گوشت، خون، ماهی و … با هدف تامین پروتئین جیره توسط مجتمع های اقتصادی دامپروری صورت می گیرد.

در حال حاضر میکس پودر گوشت و خون موجود بوده که با قیمت مناسبی در کل کشور عرضه می گردد، این محصول دارای کیفیت بسیار خوبی بوده و به خریداران پودر گوشت توصیه می گردد.

میکس پودر گوشت و خون عموما بعنوان جایگزین سویا بکار می رود، گر چه باید به این نکته توجه داشت که بطور کلی محصولات جایگزین نمی توانند 100% بجای محصول جدید بکار روند و بسته به کیفیت و نزدیکی آنالیز آن ها به محصول مورد نظر درصد جایگزینی می تواند متفاوت باشد.

حال برای جایگزینی پودر گوشت و خون بجای سویا که مهم ترین تامین کننده پروتئینی جیره است می توانید با دامپزشک مجموعه مشورت نموده و یا با کارشناسان مجرب ما در بخش فروش بازرگانی کهن تماس حاصل فرمایید.

علاوه بر دریافت مشاوره می توانید پس از اطلاع از قیمت های محصولات نامبرده و دیگر محصولات مورد نیاز خود از یونجه و جو گرفته تا کنسانتره و… محصول مورد نیاز خود را سفارش دهید تا در کوتاه ترین زمان ممکن بارگیری تناژ مورد نیازتان به مقصد شما صورت پذیرد.

از همکاری با شما خرسندیم.